6/6/13

long and black


 Black days are for black looks, in my case today is a black day for me so I want to show you a half-black look that I love, I usually wear black clothes, specially in Winter, but this Summer I think that black and white are going to be my basics!
 I wore this look during a dinner, I think the shirt makes the look less formal and and classic, so I love the mix, do you like it?

Los días negros son para llevar looks negros, en mi caso hoy a sido un día horrible, aunque este look me encanta, así que aquí os dejo mi forma de combinar faldas largas, tendencia clara y que me encanta de este año, con una simple camisa y unas bonitas sandalias. Espero que os guste!

xxx
skirt - zara
shirt - massimo dutti (old)
sandals - abril blau
necklace - primark




2 comentarios:

  1. Me encantan estas faldas, es preciosa!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. gracias! pronto subiré un look con una muy parecida en camel, espero que te guste! :)

      Eliminar